INDEX    |   🔍

Weblog

Maanbrein

Perry Rhodan – de grootste science-fiction avonturenreeks in Nederland en België

Toegevoegd editie 2717/2718. Lees meer ...

donderdag 6 juli 2023

De tekst, de omslag en zwart/wit afbeelding van de nieuw uitgebrachte dubbele editie 2717/2718 en de Nederlandse vertalingen van de Duitse samenvattingen voor de nummers 2715 en 2716 zijn toegevoegd.

Bedankt PostNL, voor het erg laat bezorgen van deze Perry Rhodan.

Sinds Perry Rhodan nummer 2715/2716, van week 25, zijn de abonnementenprijzen VERLAAGD!!!
Dit staat er op de laatste bladzijden van PR 2715/2716 en 2717/2718:
Abonnementsprijzen:
€ 77,35 per half jaar (in plaats van € 84,50 per half jaar).
€ 145,60 per jaar (in plaats van € 169,00 per half jaar).

Op aboland.nl staat een heel ander bedrag: 26 nummers voor € 179,00. Is dat juist? Op 4-7-2023, in week 27, kreeg ik een digitale abonnementsfactuur van Aboland voor mijn half jaar abonnement met een totaalbedrag van € 89,50. Is dat juist?
Wij Perry Rhodan lezers boffen maar als de prijsverlagingen correct zijn. Daar zijn wij heel erg blij mee in deze dure tijden – maar dan moeten ze wel worden doorgevoerd. Waarom is dat niet gedaan bij Aboland? Ik vind het vervelend dat deze abonnementsverwarring is ontstaan want voor de rest ben ik zeer tevreden met alles wat Oseberg Publishing tot nu toe heeft veranderd voor de Perry Rhodan lezer.
Hoe is dit prijsverschil met Aboland te verklaren Oseberg Publishing? Op uw website https://perryrhodan.nl/abonnementen/ staan dezelfde abonnementsbedragen als op de laatste bladzijde van het Perry Rhodan boekje 2715/2716.
Men kondigt in week 25 een prijsverlaging aan, maar in week 27 krijg ik van Aboland nog steeds het oude hogere factuurbedrag. Dit vind ik onacceptabel en ga een klacht indienen bij Oseberg – bij deze – en ik ga een klacht indienen bij Aboland, want dit lijkt mij niet juist.
Ik heb de duurdere factuur van Aboland betaald omdat ik geen Perry Rhodan wil missen, maar ik ga zeker restitutie eisen van mijn te veel betaalde half jaar abonnement.
Mijn advies aan andere lezers van dit ‘draadje’: u bent nu op de hoogte, dus vraag ook restitutie aan wanneer u de factuur van Aboland reeds heeft voldaan. Betaalt u via automatisch incasso, wees dan gewaarschuwd ...